Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2010 10:49 - Орфеево цвете
Автор: kiarasoto Категория: Изкуство   
Прочетен: 1596 Коментари: 0 Гласове:
13



В планината Родопа расте цвете Орфеево,
цветето на цветята от песента на песните.
Орфей пее и свири и душата си дири,
душата на Евридика, душата на звездите.
" Аз съм небе ясновиждащо,
очите ми са звезди от небето ми грейнали,
където и да погледна, все тебе виждам, любима,
на където и да се обълна все ти си насреща ми.
Природата жива е в тебе, а ти си сърцето и
За слънцето пея, любима и светлината му ставам.
Гласът ми е словото божие,
събрано в седем припева.
Седем припева в едно са
Бог жив проговаря.
Бог ми говори, любима, но твоя глас не дочувам.
Ти ли си Бога ми скъпа, ти ли си ясното Слънце?
Моят Бог си, любов си?
Всичката обич си сбрала цяло небе си станала
и на мен си пристанала.
Аз съм земята свещенна, ти си ясното небо,
а песента ни живота, дето ни свърза в Родопа.
Мене дори да ме няма, ти ще останеш високо,
високо и на широко, като най-звездното име.
Земята ще пее дарена от мойта любов устремена,
зведите ще греят красиви от твойта усмивка щастлива.
Това, което остава е песента на душата,
песента ми лебедова, накичена с моето цвете.
Дарявам ти я, любима в планината Родопа,
между скалите останали, между водите пътуващи,
между тревите дъхави, между сърцата пеещи.
Те не ще да забравят за нашата любов божия
и светлината и праведна на вечна обич отдадена."


Тагове:   цвете,   орфеево,


Гласувай:
13


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kiarasoto
Категория: Изкуство
Прочетен: 195221
Постинги: 85
Коментари: 142
Гласове: 3938
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930